Ұлттық білім беру жүйесін реформалаудың қазіргі жағдайында жас мұғалімнің практикалық қызметтің жаңа шарттарына тезірек бейімделуі ерекше маңызды. Бүгінде тәлімгерлік жүйесі тағы да ең мұқият назар аударуға тұрарлық, бұл жаңадан бастаушы мұғалімнің жұмыс орнында практикалық және теориялық көмек көрсете алатын тәжірибелі маманның қолдауына қажеттілігін көрсетеді.

2022-2023 оқу жылында Михаил Русаков мектеп-интернатына бір жас маман келді. Шоқан Уалиханов атындағы Көкшетау университетінің түлегі Елемес Оразкул Мухтарбекқызы – биология пәнінің мұғалімі. Жас маманға тәлімгер бекітілген. Педагог-тәлімгер: химия және биология пәнінің мұғалімі Хамитова С.К. жас мұғалімдермен жұмыс жасаудың мақсаты мен негізгі міндеттерін анықтады. Қазан айында әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас мамандардың сабақтарына қатысып, ұсыныстар беру жоспарланды.

Мақсаты: жас мамандарға теориялық және практикалық білімдерін жетілдіруде және олардың педагогикалық шеберліктерін арттыруда практикалық көмек көрсету.

Міндеттері:

  • Жас маманның үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін қалыптастыруды жалғастыру, оқушылардыоқыту мен тәрбиелеудің жаңа формалары, әдіс-тәсілдерін меңгеру, теориялық білімдерін іс жүзінде жүзеге асыра білу.
  • Педагогика ғылымының жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибеге сүйене отырып, мұғалімге идеяларды оқу үрдісіне шығармашылықпен енгізуге көмектесу.
  • Білім жетіспеушілігін жою, ресми функцияларды орындау үшін қажетті кәсіби дағдыларды дамыту.
  • Шығармашылық қызметтің жеке стилінің қалыптасуына ықпал ету; жаңадан келген мұғалімді теорияны практикада қолдану үшін нақты білім мен дағдымен қаруландыру.

Болжамды нәтиже:

  • Өзін-өзі тәрбиелеу арқылы шығармашылық ізденіс негізінде өзінің де, оқушының да оқу іс-әрекетін жоспарлай білу.
  • Жас мұғалімнің кәсіби педагог ретінде қалыптасуы.
  • Мұғалімнің әдістемелік, интеллектуалдық мәдениетін жетілдіру.
  • Оқушылардың білімін бақылау мен бағалау жүйесін меңгеру.
  • Білім беру жүйесін жобалай білу, баланың жеке басын зерттеуге негізделген сыныппен жұмыс жасау, жеке жұмысты жүргізу.

Жұмыс формалары:

— жеке, ұжымдық, консультациялар;

— сабаққа қатысу;

— мастер -класстар, семинарлар, ашық сабақтар;

— теориялық сөйлеу, жобаларды қорғау;

— тәлімгерлік;

— сұрақ қою, шағын зерттеулер.

Негізгі әрекеттер:

  • Мектептің үздік мұғалімдерінің тәжірибесін зерделеу арқылы педагогикалық шеберлікті меңгеруге көмек көрсетуді ұйымдастыру.
  • Тәжірибелі мұғалімдердің «Шеберлік сыныптары» мен ашық сабақтар өткізуі.
  • Педагогикалық кеңес, семинарлар, конференцияларды дайындауға және ұйымдастыруға, оқу -әдістемелік бірлестіктердің жұмысына жас мамандарды тарту.
  • Жас маманның сабағына қатысу.
  • Жас мұғалім жұмысының нәтижесін қадағалау, педагогикалық диагностика.
  • Жас маманның дидактикалық материалды, электронды оқу материалдарын және басқаларды әзірлеуді ұйымдастыру.

От admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *