22 желтоқсан күні М. Русаков атындағы мектеп-интернатында жас мұғалімдерге арналған «Жас келсе – іске!» атты коучинг өткізілді.
Коучингтің мақсаты – жас мамандардың кәсіби әлеуетін ашу және дамыту, жаңа ортаға бейімдеу, педагогикалық сенімділігін нығайту, заманауи оқыту әдістерін тиімді қолдануына жағдай жасау және сабақ жоспарлау, бағалау, рефлексия жүргізу дағдыларын жетілдіру болды.
Іс-шараға тәлімгерлер Есимбекова А.Т., Аманбекова Г.М., Жақсыгелдин И.Т. және жас мамандар Советова Т.Т., Арманқызы Д., Аринова Т.К. қатысты.
Коучинг барысында қатысушылар сабақ жоспарын талдап, қателерді түзету жолдарын қарастырды, оқу мақсаттарына сай қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын әзірледі, белсенді оқыту әдістерін тәжірибеде қолданды. Сонымен қатар психологиялық-педагогикалық қолдау бағытында диагностикалық және психогеометриялық тесттер жүргізіліп, қатысушылар өздерінің тұлғалық ерекшеліктерін анықтады. Жағдаяттық тапсырмалар арқылы оқушы, ата-ана және мұғалім арасындағы қарым-қатынас жағдайлары талданып, тиімді шешімдер ұсынылды.
Іс-шара соңында жас мамандар бірлесіп сабақ жоспарын әзірлеп, өз жұмыстарын қорғады. Рефлексия кезеңінде қатысушылар өз тәжірибесін қорытындылап, кәсіби дамудың келесі қадамдарын белгіледі.
Нәтижесінде жас мұғалімдер кәсіби сенімділігін арттырып, заманауи әдістерді қолдану дағдыларын жетілдірді, тәжірибе алмасу алаңы қалыптасты.
22 декабря в школе-интернате им. Михаила Русакова состоялся коучинг для молодых педагогов под названием «Жас келсе – іске!».
Целью мероприятия стало раскрытие и развитие профессионального потенциала молодых специалистов, их адаптация в новом коллективе, укрепление педагогической уверенности, а также создание условий для эффективного применения современных методов обучения, планирования уроков, оценивания и проведения рефлексии.
В коучинге приняли участие наставники Есимбекова А.Т., Аманбекова Г.М., Жаксыгельдин И.Т. и молодые педагоги Советова Т.Т., Арманкызы Д., Аринова Т.К.
В ходе работы участники анализировали и совершенствовали структуру урока, разрабатывали задания для формирующего оценивания, осваивали активные методы обучения и проводили эмпатическую рефлексию. Дополнительно были использованы диагностические и психогеометрические тесты, позволившие определить личностные особенности и профессиональные склонности молодых специалистов. В рамках ситуационных заданий рассматривались вопросы взаимодействия «ученик – родитель – учитель», а также пути решения конфликтных и эмоционально сложных ситуаций.
В завершение молодые педагоги совместно подготовили и защитили план урока, а на этапе рефлексии подвели итоги, определив дальнейшие шаги профессионального роста.
Итогом коучинга стало повышение уверенности молодых специалистов, развитие навыков применения современных методик и формирование площадки для обмена опытом. Коучинг «Жас келсе – іске!» дал импульс профессиональному росту педагогов и способствовал созданию атмосферы доверия в коллективе.
